Thursday, 3 July 2014

produk shaklee by blogger NURUL AQIDAH AZHAR



alhamdullilah...semalam eda tak sempat nak bagitau kat akak ida 

eda dah dapat produk shacklee tu semalam lepas eda balik dari kerja..

terima kasih ye akak ida..eda beli yup..

sebenarnya produk yang eda beli ni untuk menghilangkan parut selulin tpi eda bukan nya orang yang 

beranak pun..huhu..tpi eda pun baru je lepas buat pembedahan awal tahun hari tu..

tpi parut dye bukan parut luka biasa, ni parut dye sebijik macam parut selulin tu jugak..

tempat pembedahan tu agak sulit la sikit eda nak tunjuk pun segan la..

so, eda nak try gune produk shacklee ni..

eda masih belum cube lagi..

eda nak cube malam ni..kalau produk ni benar-benar berkesan eda akan umumkan tau..

janji tak tipu,..eda dah jadi testimoni akak ida..huhu..nanti jangan lupa contact akak ida yup..

atau terus je pergi ke blog akak ida,.






2 comments :

Asha Lya said...

produk shaklee nie memang berkesan...cuba la

fadhil eda said...

ohh.yke? ok..thanks yup..