Sunday, 31 August 2014

Dhiya's First Giveaway


first eda nak cakap..giveaway ni memang dah terlewat tapi eda join juga, pasal sebelum ni dah banyak kali eda tengok entry giveaway ni menarik-narik dalam gmail eda, beberapa kali eda cuba bookmark dalam pc yang berlainan..kesudahannye ? tertinggal kebelakang jugak..huhu..

apa-apa pun eda tetap join walaupun lambat..boleh la yer..please..
eda follower yang ke berapa pun dah tak ingat sebab masa eda bookmark eda dah follow dulu..sekarang bile eda follow balik tak bergerak pun gambar follower tu..rase nye eda perserta terakhir kot..

terbebel panjang pulak..hihi..
nak ajak kawan macam mane..dah eda orang last..huhu..sabar jelah eda ni.
tak pelah..tak ada rezeki.. simpan je entry ni buat kenangan,,huhu ada jugak orang macam eda ni.

2 comments :

ain syafieqa said...

good luck..^^ tahniah! blo anda telah direview...

http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/09/review-blog-euruka-seven.html

fadhil eda said...

orait, tq singgah sini