Sunday, 28 September 2014

bisnes kek gulung choc

assalamualaikum..

hai you guys..nak tau tak bisnes apa yang eda cakapkan sebelum ni?
ni dia, bisnes kek gitu..kek gulung choc..
biar eda cerita dari A sampai Z yer..kikiki..

ok macam ni..kek gulung choc ni luarnyer sama seperti kek gulung yang selalu kita jumpa dekat kedai-kedai kek,. nanti kejap..you guys kenal tak kek gulung sebenarnya?..haha kut-kut ada yang tak kenal ke..ok..tapi kek ni lebih lembut dari kek gulung biasa..

dan sekekelingnya di salut coklat nutella kemudian di gulung dengan bermacam jenis coklat yang standard mahal..rasanya memang sedap..ramai customer memberi feetback yang positif
 

kek gulung berperisa ada dua saiz, besar dan mini..saiz mini adalah 4.5 inci separuh dari saiz yang besar., manakala yang besar pula, adalah 9 inci..huhu..dari segi harga pula kita tengok dekat bawah yer..



gambar di atas ini dalah kek gulung yang bersaiz mini 4.5 inci, dua ni namanya mini vip sebab mereka ni harga berasingan dengan kek gulung choc yang biasa..
harga untuk mini vip=RM 25
ada dua jenis perisa iaitu toblerone dan ferrero rocher

yang ini pula, kek gulung saiz mini biasa
harga untuk yang ini lebih murah sedikit dari mini vip
harga untuk mini biasa=RM 20
dan perisa nya banyak..cuba tengok yang bawah
senarai jenis kek gulung..

rasa-rasa boleh faham tak?..kalau tak faham boleh terus whatsapp eda..sebelum eda nak membebel lagi lebih panjang..haha

yang ini adalah kek gulung bersaiz besar 9 inci dan jenis besar perisa biasa punya
harga untuk besar biasa = RM 35

haa., yang ini kek gulung bersaiz besar vip..wahhh nampak besarkan..
harga untuk beasr vip=RM 38

ok.. dah faham and nampak sedapkan..memang sedap pun..eda tak tipu la..nak bukti?
boleh aje..cer tengok bawah

haa..ni testimoni dari blogger mamahanny..dan mamahanny telah pun mencuba kek gulung eda..haha..memang sedapkan ..kalau teringin nak beli boleh terus whatsapp eda ok..sesibuk mana pun eda..eda akan tengok henpon sepantas kilat jugak..huhu\^-^/

whatsapp
017-2251962
eda


4 comments :

Asha Lya said...

Moga bisnes eda br tmbh maju

Rose Azadir said...

Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya, http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

fadhil eda said...

amin terima ksih doakan eda..sis asya

fadhil eda said...

terima kasih follow eda..kalau ada kesempatan eda follow balik yer..