Sunday, 14 September 2014

GA Merdeka : Di sini lahirnya sebuah cinta dari Mama ka0ri



http://ka0rist0ry.blogspot.com/2014/08/ga-merdeka-di-sini-lahirnya-sebuah-cinta.html
klik banner


tanah tumpah negaraku...
di sini lahirnya sebuah cinta..

gambar ni sungguh buruk pulak eda rasa..huhu..
malas dah nak pikir letak gambar apa..
ok la jugak..gambar ni nampak unit sikit..eda buat dalam bentuk screenshot..
lain dari yang lain..hahah...senarnyar agak keserabutkan..
hahah..hancur-hancur

last-last minit eda buat balik..
huuu..sedih bunyi nyer..sebenarnya post giveaway ni dah hilang tapi eda buat balik ni
ayat pun dah lain..tiba-tiba je hilang entry ni...line internet eda terganggu sekejap..

line macam siput..rasa nak hentak je lappy ni tadi..huhu..
tapi dapat jugak join..satu kejayaan bagi eda..
huhu..

cepat-cepat klik banner...
susah payah eda buat banner tampal kuat-kuat pakai gam uhu
lagi tu..pastu yang gambar bawah dia pakai gam gajah ambik kau..haha

terbebel macam kereta api pulak..laju yer..hem.