Thursday, 2 October 2014

Segmen The Kufazuke Show: Ini Adalah Aku!

 http://www.kufazuke.com/2014/09/segmen-kufazuke-show-ini-adalah-aku.html
klik banner

tamat 6/10/2014

eda dah follow blog

 Jika anda punyai sejuta ringgit, apakah anda akan buat dengan duit tersebut?
woww..sejuta ringgit tu..sejujurnye yer..sejuta ringgit tu eda nak bahagikan sorang sikit untuk ahli keluarga eda., lepas tu nak simpan sikit untuk pergi bawak mak ayah buat haji..and the last baru pikir nak simpan duit kahwin..kikiki..macam reality je apa yang eda pikir ni..sebab sebelum ni pun memang eda ada terpikir pun ..macam tau-tau je..

 Apakah anda akan buat apabila dalam keadaan stress atau sedih?
eda banyak kali mengalami situasi stress or sedih..kalau eda stress eda akan berfikir dahulu tarikh nafas dalam2..eda akan berkata pada diri eda..semua masalah ada penyelesaiannyer..bila eda berfikir begitu, eda akan kembali bertenang dan melakukan sesuatu dengan baik.itu cume situasi dekat tempat kerja la..huhu..kalau eda sedih pulak..eda akan termenung di suatu tempat kemudian eda akan menangis sepuas-puasnya..ambik masa berjam-jam la jugak..haha

 Apakah memori paling indah anda ada bersama ibu/bapa/famili anda?
memori paling eda ialah ketika menyambut hari jadi setiap ahli keluarga mengikut bulan..akan sentiasa sambut setiap tahun..seolah-olah macam dah jadi tradisi keluarga eda..seronok sangat sebab keluarga dapat berkumpul ramai-ramai..tapi tak seramaiketika menyambut hari raya aidilfitri or hari raya qorban..

1 comment :

Kufazriesyah Norhashimshah said...

terima kasih sebab join. Saya review penyertaan anda.