Wednesday, 13 August 2014

Dapat kad raya dari blogger

Sory sangat-sangat yer sebab eda kesibukkan yang melanda sehinggakan tak sempat eda nak menulis entry pasal kad raya yang eda dapat dari blogger engku muzahadin dan irayyan..
Sebenarnye mereka sudah pun pos kad raya ni sebelum raya lagi..minggu terakhir bulan puasa eda terima kedua-dua kad ni..terima kasih banyak-banyak tidak terucap dari mulut eda kepada kedua-duanya..sayang mereka ketat-ketat..hahaha..sapalah manusia pertama yang cipta ayat sayang macam tu..
Eda dapat hadiah kad raya ni dari giveaway mereka,..jadilah kad raya pun ok je..boleh simpan sendat-sendat..hehehe..ayat apalah ni..sayu merdu eda membaca pantun hari raya mereka, terharunye..tiba-tiba keluar lagu raya..termenung ku sendiri...hahaha...
Eda mula melalut dah ni..baik eda cauw dulu..by the way..thanks..nanti eda join lagi giveaway mereka..♥_♥

2 comments :

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah, masih ada yang ingat kann???

fadhil eda said...

kita kena sentiasa hargai jasa orang ^_^